Antena z GM v Brne.

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:44 CET 2004

Jsu od Brna 35 Km. A chci prijimat 88.3 FM. Problem je ze pres ucasnickou prupojku jede ale silene sumi.
Nebojim se o kradez (pokud to nekdo bude chtit ukras tak to ukradne i ze strechy). Jenom jestly to prni patro neni malo vysoko. Jsu z Bucovic (pokud znate krajinu).

Pavel Prochazka.

Doporu?ujeme n?kupy po internetu na http://www.obchodni-dum.cz. Maj? velk? v?b?r zbo?? - p?edev??m dom?c? spot?ebi?e a elektroniku, bezkonkuren?n? slevy a perfektn? slu?by.