Zkusenosti s MU ALpha?

Petr Laščák hwsoft
Středa Březen 17 14:27:35 CET 2004

MK pise:

> [...]

  No ja bez emulatoru delal na projektu pro Motorolu HC11 cca 30 kByte kodu
  a stejne dat (von Neumann) a nejvic mi pomohl osciloskop. Jinak souhlasim
  Jirim, je lepe vice myslet a mene zkouset, ono pri nasazeni se pak neco
  objevi a lozit po fabrice s HW (i SW) simulatorem neni nejlepsi. On pak na
  vas zakaznik kouka jako na pitomce.

    Petr Lascak

p.s. Ne ze by kvalitni HW simulator byl k nicemu, ale mozek je mozek :-)