Prijimaci pohovor

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 14:27:35 CET 2004

Dobr? den,

to se mi zd? celkem 'rozumn? muster' ale vid?m tu jeden dost velk? probl?m a
to z koho v?bec vyb?rat. Nev?m jak jinde, ale ve zdej??m regionu se to lidmi
na tyto posty zrovna nehem?? tak, ?e i krit?ria v?b?ru nejsou zas tak
p??sn?......?ikovn? ?lov?k se z?jmem o pr?ci se v?t?inou rychle 'dou??' Ti
co necht?j? pochopit, jsou odejiti.

s pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r. o.
Jate?n? 847