lamani URL

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:27:35 CET 2004

zaloha wrote:
> Vas navrh je sice hezky a vychazi z logiky veci, ale nemyslite, ze je
> ponekud nesikovne az nechutne neustale vypinat/zapinat zalamovani a hlavne
> ho tedy na beznou postu nezapomenout zapnout?

Pripada mi vhodnejsi pokud to udela jeden clovek (odesilatel), nez pokud
se tim slepovanim pak budou zabyvat desitky (stovky?) zvedavych prijemcu.

> Nemate nejaky lepsi napad, v mem pripade pro Outlook Express 5.5?

Bohuzel ne. Tento program se v me lokalni siti zasadne nevyskytuje
(a jeho pripadny vyskyt trestam trestem nejvyssim - odpojenim PC).
O duvodech (ala 'virova lihen') uz jsem tu psal drive a nehodlam je
tady dale rozebirat.

> Krome toho si myslim, ze primarni problem je skutecne na strane tech
> generovanych linku....

Nechci tu vyvolavat debatu na tohle (OFF-TOPIC) tema. S timhle
skutecne nic nenadelame.

Byl to navrh, ktery muzete ale take nemusite akceptovat. Tot vse.

--
Regards
           Petr Krc