maly sber dat -sitova karta jako interface pro sber dat?

pa-vep@atlas.cz pa-vep
Středa Březen 17 14:27:35 CET 2004

Mozna to sem nepatri ale A/D kartu Advantech PCI-1711 ovladam pres sit pomoci TCP socketu za pomoci vlastniho drivru v Cecku, kterym posilam start mereni, stop mereni, storno mereni,pause atd a taky prikaz archivuj kdy se namerena data ukladaji do souboru a prenaseji siti k dalsimu zpracovani. Prazdnym prikazem se ptam na stav drivru zda se meri zda nenastala chyba hardware apod.

Vývoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat.
http://evcswhw.mujweb.cz