Prepinac OT

Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 14:27:21 CET 2004

Souhlasim. Take bych si velmi pral, aby se v teto konfereci
mohl kdokoliv zeptat, aniz by dostal zavratne inteligentni
odpoved typu: jakto ze nevis neco tak zakladniho!
Coz je vyplod uzvaneneho trouby, ktereho ve skole sice
naucili psat, ale doma ho nenaucili slusnosti.

Naopak dekuji tem, kteri proste pomohou!

Petr Z