taky mosfet

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:21 CET 2004

On Sun, 7 Apr 2002, Jakub Ladman wrote:

> To je taky jasny, ze budu muset zkouset, ale ja (vecne bez penez) musim
> provest nejakou optimalizaci nakladu - udelat vse pro to aby jsem tech
> tranzistoru odpraskl co nejmene a budicu bych taky nerad kupoval moc.
> Spinat budu PWMkou na cca 200kHz, cim kratsi bude moci byt DEADTIME tim
> lepe, neprenasim jen vykon ale take signal.

Bez obav - ten tranzistor neodejde hned, napred se zacne zahrivat, takze
kdyz budete kontrolovat zda se neprehriva, nemelo by se nic stat. Spis je
treba davat pozor na sepnuti do zkratu nebo napetove spicky pri rozpinani.
Tam se rozlouci rychle.

BTW neznate nekdo kapalinu/mazivo kterou by se potrela soucastka a ktera
by se tak cca pri 120ti stupnich zacala odparovat ? Nic jedovateho nic
smradlaveho, mohlo by to i trochu vonet. Takova kontrola pri ozivovani
zapojeni, aby to clovek vypnul driv nez se zacne z vykonaku kourit ...