RC soupravy pro modelare a vymenne krystaly

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 14:27:20 CET 2004

Dne ?t 16. duben 2002 07:44 jste napsal(a):
> 1) Zkuste se poptat na ceny krystal? na krystaly.tech@worldonline.cz. To je
> e-mail na firmu Krystaly Kradec Kr?lov? (WWW bohuzel asi nemaji). Mysl?m,
> ze jejich ceny se Vam budou libit. Muzete si nechat udelat krystaly primo
> na miru a levneji nez pisete. Bezne modelarske krystaly ale mivaji v zasobe
> a vyrazne levnejsi. Alespon doufam, ze to tam tak jeste funguje. Nesmite
> kupovat u smelinaru.

Pred tydnem jsem u nich kupoval krystal do RX. nahlasite jim pozadovany
kanal, smesovani (jednoduche x dvojite) a typ prijimace (prip. vysilace pokud
je to pro TX).
No a za 4 dny jsem mel doma krystal s cenou 124,- + cca 60,- postovne

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo@melzer.cz
"?ern? d?ry jsou tam, kde B?h d?lil nulou"
	-- Steven Wright one Liners