RE: SW měřič kmitočtu aneb ladění klavíru

pf pfz
Středa Březen 17 14:27:20 CET 2004

Subject: OT: SW m??i? kmito?tu aneb lad?n? klav?ru
Dobr? den,
po??dil jsem si klav?r (opravdick?, d?ev?n?, ??dn? elektronika, t?ch je
doma u? dost). Jen?e jak to klav?ry u? d?laj?, st?hov?n?m se rozladil.

Kazdy ladic klaviru ti naladi klavir jinak a vsichni tvrdi, ze jen oni to
umi spravne. Ladim to podle Yamahy jen poslechem. Kazdy klavir je osobnost
(ktrerou si muzes prizpusobit ladenim k obrazu svemu), naladeny jinak.
Stejne je kazdy klavir ruznym zpusobem rozladeny a v tom je jeho kouzlo.
Klavir se ti bude rozladovat neustale, zalezi na tom kde ho mas umisteny.
Mirne rozladeni klaviru neni na skodu a i tak strci nekam kdejaka
elektronicka brnkatka. Klavir je podle mne nejlepsi hudebni nastroj a je to
lepsi vec nez internet.
Takze z toho nedelej vedu, protoze az to vedecky naladis a prijde k tobe
klavirni virtuos, rekne ti, ze to mas stejne blbe. (kazdy z nich ma sveho
osobniho ladice, ktery jim pred hranim klavir naladi)
To je muj osobni pohled na problem ladeni klaviru.
pf2002
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.