Kontrolni pulsy u vetraku v PC

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:20 CET 2004

On Tue, 23 Apr 2002 vicek.radek@ozjc.cpost.cz wrote:

> V tom vetraku je vetsinou Halova sonda ktera ma na vystupu tranzistor s
> odporem na Vcc.
>
> Jen me vrta hlavou proc si neobjednate original vetrak nebo nejaky jiny
> ktery tam pujde. Nevim kolik se da usetrit Kc na blbym vetracku a na tom
> kolik stravite casu vyrabenim nejakeho siditka. Navic ten vetrak tam je z
> nejakeho duvodu urcite hlidan ne?

Z duvodu aby to PC oznamilo obsluze ze nejde. Kdyz se vam pokazi za chodu
tak se bez patricnych driveru k desce stejne nic nedozvite.

> A ty penize asi nejdou z Vasi kapsy tak nevim co resite.

Stravil jsem hodinu jeho shanenim a nesehnal. Dalsi cas uz shaneni venovat
nebudu, ventilator uz tam je a dobastlit k nemu 555tku bude asi jednodussi
nez shanet ventilatro pres prazske zastoupeni te znacky..