Re: Samopajeci drat - konec

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:05 CET 2004

Dik za pomoc pri hledani prodejce.

Tak jsem koupil samopajeci drat v Hornich Pocernicich. Pro zajemce
mohu dohledat jmeno spolecnosti. Tel:02-81920323 nebo 608467326.
prumer 0.3 na zlute spulce, cca 130g, a prumer 0.15 na zlute spulce,
cca 130g. Cena cca 80 + 90 Kc. Domnivam se, ze to je ten co se
prodaval v COMPO.
Zkusemosti: Trafopajka sunda izolaci dobre, mikropajka s velkyma
potizema. Mikropajkou jsem pripajel drat na tisteny spoj, poradne to
prohral a tvarilo se to OK. Odpor spoje - multimetrem namereno 0
Ohmu. pak jsem spoj rychle odpajel a otrel drat rukou. V miste pajeni
byla izolace matna, zadna pocinovana med! Pro uplnost dodavam, ze
jsem pajel drat v prostredku, na koncich by to dopadlo lepe. U
tenciho vodice byl vysledek lepsi, driv se prohral.

Zaver.
Oba draty jsou pouzitelne pro trafopajku. Pro mikropajku je
pouzitelny jen tenci drat s rizikem studenaku. Draty je treba
premotat, neb na puvodni spulce se spatne pouzivaji.

Radek

Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz