datasheet

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:27:04 CET 2004

Zdravim,

podle mne je problem v nizkem napajecim napeti. Pohuzel nemam k dispozici
ted DS k LM317, abych se koukl na to kolik je na nem ubytek. Pokud je tak
okolo 2V co tak byva u techto monol. stabilizatoru mohlo by to byt ono.
Pocitejte se mnou 2*1.25V na clancich + 2V na stabilizatoru + 0.7V na diode
v serii a jsme na 5.2V coz je jen 0.1V rozdil ktery neni schopny vyrobit
dostatecny proud. Pokud se napeti na clancich jeste vic zvedne nebude to
nabijet podle mne vubec. Pokud budete mit problem se zmenou napeti zkuste
dat misto Si diody nejakou Schottky. Ale i tak myslim ze to bude malo.
Kdyztak napiste jak jste dopadl.

Snad to bude ono.

RadekCX

---