Kamera v prodejne

Radek Masin xmasin
Středa Březen 17 14:27:04 CET 2004

Zdravim,
ja jsem si na podobne ucely koupil nejobycenejsi grabovaci kartu
do pocitace (cip BT878) a k te jsem koupil prumyslovou cb kameru
a jsem spokojen, co se tyce softwaru je ho docela dost na vyber,
pod Win jsem zkousel Homewatcher (www.homewatcher.com), ktery v
pravidelnych intervalech snima obraz a porovna s predchozim
a pokud je zaznamenana zmena, tak se obraz ulozi. Pod Linuxem
se urcite taky neco najde.

Radek Masin
xmasin@iol.cz