Re: programátor pic

René Ulrich reneulrich
Středa Březen 17 14:27:04 CET 2004

Ano jde. Zkou?el jsem to na W98.Akorat v ICProg si clovek musi nastavit
zkusmo zpozdeni. Lepsi se mi jevi ten AN589 ma to externi napajeni a IO ma
trvale VCC. Takze pokud clovek chce s tim odladlit aplikaci napr. pro
12C508 tak je to lepsi ze neni potreba odpojovat VCC.
Pri trvalem VCC u JDM to dela chyby. Nezkoumal jsem
programovaci algoritmus.

Rene