Prijimaci pohovor

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:51 CET 2004

Zalezi koho prijimam, jsou jine naroky na uklizecku, jine na programatora.
Na programatora bych to videl takto (takto jsem to delal):
1. Pisemny test, mel by byt postaven tak, aby programator, ktereho
    hodlam prijmout vyresil cca 60%
2. Ustni povor, nejlepe nad vysledky testu
3. Samozrejme si vyzadat profesni zivotopis, v pripade pochyb kontaktovat
    predchozi zamesnavatele.
4. Cele to nepodcenovat, vyber lidi je hodne drahy sport.

	Slavek