Schema k METEXu MS9140

Saša (Alexandra) sasa.dvoraku
Středa Březen 17 14:26:51 CET 2004

Zdravim vsechny,
nema nekdo, prosim, shematko k UNIVERSAL SYSTEM MS-9140 od metexu ? Jedna se
ten starsi typ. Konkretne potrebuji zapojeni generatoru, nebo alespone
vystupniho zesilovace tvarovych kmitu. Mam to v praci a nejak mi to prestalo
fungovat (je to dedictvi a navic se to obcas pujcuje ...)  TTL vystup
funguje normalne. Pripadne by se mi hodilo i zapojeni DMM ze stejneho
pristroje :)

Staci i link, google toho moc nenajde, jenom nabidky firem a vybaveni
amateru.

 Moc by mi to pomohlo.

Sasa

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry (Snad :))