PIC16F628 @ 2-3V ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>fosc bude urcite 4MHz, ale na rozdilu ceny mezi 4 a 20MHz verzi prilis
>nezalezi - muj dotaz byl minen opet tak, jestli se pri nizkem napajeni bude
>chovat 20MHz verze mravneji nez 4MHz - jestli treba nemate s timto nekdo
>zkusenost

Vsechny verze PICu pochazeji ze stejneho chipu. Nektere podstupuji narocnejsi testovani, a jsou potom oznaceny jako LF, I, -20. Nikde jsem se nedozvedel, jaky je vymet a jestli se nevyhovujici soucastky znova testuji jako -04, nicmene je znamo, ze muzete vzit jakoukoliv -04 a pujde na 20MHz (pokud nemate vylozenou smulu a nenarazite na kus, ktery vyhovel jako -04 ale ne jako -20). Pokud je vymet pri testovani na LF obdobny, pak se stejnou pravdepodobnosti by mely fungovat F jako LF.

U novejsich PIC16F7x Microchip nerozlisuje uz tolik podtypu, jenom F a LF vsechny jsou tusim -I (a 20MHz pro F nebo 4MHz pro LF).

J. Hanzal