taky mosfet

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>Jde mi o to, ze jsem nasel nekolik half-bridge budicu na webu IRF a nektere
>se mi zdaji vhodne a nektere uz mene, ale specielne ten ktery by se mi libil
>(a to jeste neznam ceny) ma nejmensi vystupni proud. A jak ja zjistim,
>jestli pro danou aplikaci  staci.

V prvnim priblizeni muzeme odhadnout dobu nabiti/vybiti jako t = Q/I = C*U/I. Behem teto doby bude tranzistor pracovat v linearnim rezimu a bude na nem tedy vznikat mnohem vetsi ztratovy vykon (v porovnani se stavy zapnuto/vypnuto). Tato doba by mela byt zanedbatelna vuci periode spinani, aby tranzistor pracoval prevazne ve spinacim rezimu a prepinaci ztraty nesnizovaly ucinnost zarizeni.

J. Hanzal