Zkusenosti s MU ALpha?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>Jeste vaham kvuli jedne veci, totiz Alpha podporuje asi nejrozsirenejsi
>typ 16F84, ale byl jsem nedavno upozornen na cenove-vykonove vyhodnejsi
>typ 16F627, ktery ovsem Alpha emulovat neumi.

Je tady jeste Beta, umi i 16F627 a 628, a take 16C71x. Ale s rozsirenim funkci bych ocekaval i rozsireni ceny.

>Ma tedy vyznam odladit
>program na 16F84 a pak ho prenest na 16F627, i kdyz ten obsahuje navic
>tolik novych moznosti?

Pokavad nebudete v programu potrebovat hw uart, vice nez jeden osmibitovy casovac, capture, compare, PWM, analogovy komparator ci interni oscilator, vystacite s 96B RAM a 64B eeprom, je mozne ladit na 16F84 a potom prevest na levnejsi 16F627. Ovsem pokud existuje zarizeni v jednom exemplari, je to uspora symbolicka.

Ale jestli se jedna o investici kolem 2000Kc (za Alfu), to si muzete vydelat na prvni zakazce.

J. Hanzal