program

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>Ony maji jinou architekturu a tak to neni bez lidskeho
>zasahu snad ani dost slusne proveditelne.

Prevest nejakou aritmetiku by slo i pomoci soustavy maker, ale problem muze nastat pri pouzivani periferii - EEPROM dat, casovacu, serioveho portu (ma 2051 jeste neco dalsiho?) a take pokud nejaka funce zalezi na dobe provadeni programu. Podle pripojeneho HW muze byt nutne pridat u PICu pull-up odpory a simulovat volny kolektor TRIS registrem.

A jenom na okraj (rikam to uz asi po 2440751-ty :-) misto 16F84 existuje novejsi, levnejsi a lepe vybaveny typ 16F627, prip 628.

J. Hanzal

>prevest
Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East