FTDI

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>Tahle firma prodava u nas pres Asix obvody, ktere simuluji RS232 pres USB.
>Jedno z nejzakladnejsich provedeni stoji asi 200,- bez DPH. Ma to i drivery
>pro Win NT/2000. Tot vse, co jsem zjistil.

Vice na www.ftdi.co.uk

Budu objednavat par FT8U232AM na zkousku, pripadnym zajemcum nabizim kusovky za cenu pro 10-49ks (178.20+DPH). Objednejte prednostne primo na mailto:snail@iol.cz .

FT8U232AM je konvertor USB <-> RS232 (az do rychlosti 2MBd). Dostupne drivery vytvori na PC virtualni COM port, takze aplikace pouziva API funkce pro seriovy port a nemusi vubec vedet, ze kus vedeni je USB. Taktez pripojene zarizeni komunikuje po seriovem portu, cili nemusi se zabyvat rozhranim USB. Doporucuji procist aplikacni listy na webu FTDI.

J. Hanzal