Zkusenosti s MU ALpha?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>Pro odladeni komunikaci je IMHO "mnohem lepsi osciloskop", ukaze mi napr.
>   signal jeste pred prichodem k procesoru

U emulatoru je jedna vec, kterou asi nedokaze nahradit zadne 'udelatko' a to je trace buffer - pamet dostatecne sirky a hloubky, do ktere se zapisuje obsah zvolenych registru. Kdyz dojde k zastaveni procesoru, da se zjistit, co se delo predtim a kudy se program ubiral. Pritom break point nemusi byt spojen jenom s konkretni programovou adresou ale i s obsahem/pristupem do datoveho registru nebo nejakou slozitejsi podminkou.

Tuto vlastnost clovek naplno vyuzije jenom u tech nejzapeklitejsich chyb, ale v takovem pripade je temer nenahraditelna.

J. Hanzal

P.S. Zadny emulator jsem v zivote nemel v ruce...