maly sber dat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

Asi prvni by bylo dobre si ujasnit, jestli k necemu potrebuju sbirat ta data, nebo jestli si chci hrat.

>- budu potrebovat bud 1 nebo cca 10 ks
Toto by bylo zrejme treba rozresit jako druhe v poradi.

>velmi vazne uvazuji o malem zarizeni pro sber dat (teplota, vlhkost, ...,
>interval 1-15 sec, minim. tyden) a dospel jsem k tomuto reseni:
>- pic 16F87x,
Pripadne 18F452, obzvlaste pokud se bude pocitat take rosny bod :-)

>- mozna i2c kalendar
Ten muze nahradit 32kHz krystal u PICu.

>jde mi o rychlost,
Jaka je pozadovana rychlost prenosu dat? Vedel bych o moznosti prenest 64MB do PC za 3 sekundy.

>- sm se mi moooc libi z hlediska ceny/kapacity,
Tak je-li hlavnim cilem setrit, pak bude nejlepsi nedelat nic, to se nejvic usetri (ale neni to takova zabava, uznavam :-).

>- neni neco podobneho hotoveho - tak okolo 2 tisic?
Zatim ne, ale zalezi, jakou date cenu na ten Vas vyrobek, mozna se dockame i takto levneho zaznamniku :-)

J. Hanzal

A dost legrace, musim udelat DPH :-(((((((

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East