MP3-bylo Digi sat OT

Tomas Chvatal tchvatal
Středa Březen 17 14:26:27 CET 2004

> Ja bych doporucoval program LAME 3.91, je volne sireny vcetne zdrojoveho
> kodu a je dobry. Stouraji se v tom vedecke tymy na univerzitach (podobne
> jako v Linuxu) a je k dispozici pro Windows i pro Linux. Ja chci
zlikvidovat
> vinily a postupne je prevadim na MP3, ale na 320 Kbit/s (256 pry uz
nepozna
> ani odbornik). Pri dnesni cene CDcek nema vyznam setrit na datovem toku.
> Rozdil v tom nevidim zadny, ale ctyri LP se komprimuji pres noc.
> Andel

To ja uz na MP3 kaslu a vsechno koduju v OGG. Ve 128kb/s nepoznate
rozdil od originalu (niz jsem jit nezkousel). Navic technologie OGG
je zdarma a nekde jsem cetl, ze existuje petice, aby vyrobci tento
format zacli podporovat take v MP3 manech, DVD, ....
Plugin do Winampu samozrejme existuje.

s pr?n?m hezk?ho dne
Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.