Re: Ozvučení kinosálu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:15 CET 2004

Kdysi hodne davno, kdyz jsme hrali pres soupravu Vermona (NDR), produkovaly
hlucha mista (bez vysek) samotne bedny. Dvy vyskace, oba namirene dopredu a
jsou pul metru od sebe. Mezi nimi v ose bedny stredak, do ktereho sly i
vysky. Prochazet se pred bednou byl zazitek a kotigovat neco by znamenalo
rozmrsit zvuk nekde o metr dal. I kdyz nyni se pouzivaji mnohem kvalitnejsi
bedny, stejne nejake korigovani po tretine oktavy povazuji za zbytecne.
Andel

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.