Dotaz

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:14 CET 2004

Jak v akupacku?? To by muselo byt v kazdem clanku. Pokud vim (nejsem chemik,
vim to od cloveka, co se zkousenim baterek zabyva a nevim, jestli to budu
interpretovat presne) zaporna elektroda se dela s vetsi kapacitou, takze
kladna zacne plynovat driv, vytvari se na ni kyslik a ten se na zaporne
spaluje. Snad (to si uz tak nepamatuju) se pri dostatecne malem nabijecim
proudu oxidaci zapora elektroda chrani pred prebitim, takze by vodik nemel
vznikat. Pouze se clanek zahriva. Pokud uz vodik pri vetsim proudu vznikne,
asi se clanek nafoukne a je na vyhozeni. Pochopitelne u otevrenych baterek
se jen doleje voda a jede se dal. Mozna by se neco o te chemii naslo na
www.ferak.cz . Mozna odpovidam pozde, ale az dneska jsem se z Feraku vratil,
montovali jsme jim do zkusebny dalsi zarizeni.
Andel

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.