Itrony - kde splasit ?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:14 CET 2004

Ja tady mam par kousku (mozna 10) ruskych IV-3. Jsou to samostatne
segmentovky, klasicka elektronka. Kouka se na ni z boku, dole ma dratove
vyvody. Mam od nich i ofoceny a temer citelny datasheet. Lezi mi tady mozna
20 let a za tu dobu jsem pro ne nevymyslel vyuziti. Ale videl jsem hodne
itronu, ktere po 10 letech provozu skoro nesviti. To se ledkam stat nemuze.
Andel

----- Original Message -----
From: Sasa <sasa.dvoraku@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, April 29, 2002 6:52 PM
Subject: Itrony - kde splasit ?

Zdravim,
nevi nekdo, prosim, kde se daji koupit Itrony (Fluorescencn? displeje) ?

At hledam, jak hledam, tak zadnou firmu nemuzu najit, porad se dosatvam na
http://www.noritake-elec.com a to je trochu malo. Nejlepe v okoli Prahy nebo
Usti nad Labem :)  Ale pokud bude jinde, tak pochopitelne nevadi.

Jde mi o par kousku, nechci toho pul vagonu :)

Diky predem

Sasa

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.