Zkusenosti s MU ALpha?

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 14:26:09 CET 2004

Dobry vecer,

Chtel bych se zeptat, zda nekdo mate osobni zkusenoxti s MU Alpha od
Asixu? V oblasti PICu jsem vicemene zacatecnik, MPlab jsem zvladl, ale
zajimalo by mne detailni chovani programu a procesoru. Zatim ladim tak, ze
upravim v MPlabu program, pres in-circuit programming vymazu procesor,
nahraju novou verzi programu a zkousim tak dlouho, dokud se to nechova
jak ja chci. Ma vubec takovy emulator pro mne smysl? Zduraznuji, ze me to
nezivi, spis bych se chtel naucit poradne aspon jeden typ jednocipu,
takze o ekonomicke navratnosti zatim nemuze byt rec. Spis mne zajima vas
osobni nazor na uzitecnost takoveho emulatoru pripadne upozorneni na
nejake nedostatky nebo chyby...

Jeste vaham kvuli jedne veci, totiz Alpha podporuje asi nejrozsirenejsi
typ 16F84, ale byl jsem nedavno upozornen na cenove-vykonove vyhodnejsi
typ 16F627, ktery ovsem Alpha emulovat neumi. Ma tedy vyznam odladit
program na 16F84 a pak ho prenest na 16F827, i kdyz ten obsahuje navic
tolik novych moznosti?

Dekuji za pripadne rady a pripominky,

S pozdravem
Vaclav Kadoun