Teplotni rozsah soucastek - Zarizeni do auta

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:56 CET 2004

Je to asi tak, ze bezny procesor na 99% bude chodit i hluboko pod 0 stupnu,
s beznym LCD displayem to je horsi (ztrati kontrast a naopak pri vysoke
teplote cely zcerna).

Jo, v globalizaci je bohuzel bastleni cehokoliv narocnejsiho stale
obtiznejsi... Odberatele se totiz z hlediska dodavatelu deli na dve skupiny
(a nic mezi tim):

1) obcany (ti si prece nic nestavi, ze, a vezmou cokoliv, co jim dostatecne
oblbujici reklama vnuti...) - ti v lepsim pripade dostanou koupit i zcela
standardni soucastky bez jakychkoliv garanci a mozna se na ne ani moc nebude
ksichtit prodavac...

2) vyrobce, kteri odebiraji po vagonech - ti si pak mohou vybirat...

Male firmy, servisy apod. (treba i muj pripad) jsou zcela nezajimave a z
vlastni zkusenosti vim, ze napr. shaneni soucastek s prumyslovymi, nebo jen
trochu slusnejsimi specifikacemi v kusovych mnozstvich se obtiznosti casto
blizi dobe komunismu... Jeste pred par lety to tak nebylo. Jo, jen tak
dal....