Kvalita cinu pro pajeni ? - pouzivejte MARMOT

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:56 CET 2004

Nechci, aby dale uvedene vypadalo jako reklama - s majitelem firmy MARMOT
nemam nic spolecneho. Jde pouze o konkretni osobni zkusenost s jeho vyrobky
a navic jiste sympatie k jeho "zpusobu podnikani" - je to v dobrem slova
smyslu "zneuznany genius", "chemicky silenec" apod. (chce to osobni navstevu
v jeho podnikatelskem domku...).

Tedy: elektronice se venuju uz radu let, prevazne profesionalne (majitel
servisu). Dlouho jsem zkousel vsechny mozne i nemozne kombinace pajek (tedy
slitin pro pajeni) a tavidel, s vetsimi ci mensimi uspechy. Az jsem jednou
narazil na MARMOT, konkretne jeho pomerne standardni pajku Sn63Pb, ovsem s
tavidlem MTL408. Musim poznamenat, ze toto tavidlo temer zazracnym zpusobem
zvysuje smacivost i zoxidovanych povrchu, zajistuje perfektni roztekani
pajky i jeji vysledny vzhled. Navic je nekorozivni, nevodive a neni treba ho
oplachovat! Poridil jsem si i samotne tavidlo v plechovkach a na narocnejsi
spoje ho pridavam zvlast; vysledek stoji za to. MARMOT uz MTL408 mam dojem
nedela (ja ho mam ze zasob, spotreba je mala), ale urcite dokaze poradit
neco z rady svych novejsich vyrobku... Obcas u teto firmy kupuju i
izopropylalkohol (nabizi nejaky druh vhodny pro redeni tavidel, ktery nema
jakesi nezadouci slozky - nevim oc jde, nejsem chemik).

Vse potrebne najdete na http://www.marmot.cz