Linux router (mirne OT)

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 14:25:55 CET 2004

Udelali jsme syst?m miteLINUX pro podporu prodeje HW typu miteROUTER,
microSERVER apod.
Syst?m se neprodava (nerikame mu distribuce i kdy? nekde tento pojem asi
zaznel) a muzete ho stahnout jako obraz konkretni pameti z ftp.mite.cz.

Pokud je nekde v tomto schematu chyba z hlediska licenci, uvitam
vysvetleni.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz
----------------------------
MITE Hradec Kralove, Ltd.
Veverkova 1343
CZ - 500 02  Hradec Kralove
Czech Republic
tel.: +420-49-5813-252
fax: +420-49-5813-260

From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of David Belohrad
Sent: Wednesday, April 17, 2002 11:49 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Linux router (mirne OT)

Mohu mit prosim jeden technicky dotaz: jak jste vyresili formu prodeje
linuxove distribuce miteLinux? tim myslim jak se da po pravni strance
-korektne- distribuovat linuxovy system (konkretne SW, predpokladam
GNU/GPL, tedy ze jste vsechno nestavili ze scratch) tak aby to nebylo v
rozporu s licenci? delal jsem par takovych systemu a vzdy jsem narazil
na nejaky problem s formou prodeje. diky db.