Pajkovanie

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:55 CET 2004

> Nevim jestli to je subjektivni dojem, ale zda se mi, ze po tech 4 letech
> co ji mam, ji zacina klesat saci vykon.

Zkuste zkontrolovat zejmena predni tesneni nadobky filtru. Jednak postupem
casu netesni k nadobce a hlavne vysoce tepelne namahana cast (kde prochazi
zhava trubicka od duteho hrotu) ztvrdne, popraska a prisava to tamtudy
"falesny vzduch". Predpokladem samozrejme jsou ciste filtry. Ja pouzivam
nahradni, tedy alternativni (jak hlavni, tak i druhy za nadobkou), z duvodu
velmi nizke ceny v porovnani s originaln?mi je casto menim a nemam problem.
Uvedene tesneni si take vyrabim vlastni, nema takovou zivotnost, ale opet
cena umoznuje castou vymenu.

Jo, taky to chce obcas rozebrat cele membranove cerpadlo a vymyt ho napr.
isopropylalkoholem...

Jirka