Pajkovanie

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:55 CET 2004

> jeste jedna trosicku OT.Da se to pouzit v rezimu hroky vzduch i na
pretaveni
> nebo pripajeni tech SMD jak klasickych tak tech IO , nebo se to musi
zpatky
> valit mikropajkou?
> Sorry ze tak otravuju , ale kdyz za to mam vyhodit pres 10 litru tak bych
> potreboval co nejvic informaci.
> Diky

No, ja na SMD pouzivam nejradeji pajecku. Ten horky vzduch mi jaksi
"neprirostl k srdci" a navic v pripade SC7000 je to spis jen takova
doplnkova funkce, neda se regulovat prutok, vzdycky v hrotu nebo filtru je
nejaka ta necistota, kterou to nejlepe roztavenou "flusne" na tistak mezi
spoje (muselo by se vse menit - davat ciste) atd. apod.

Jirka