UHF vysilac

xx mrx111
Středa Březen 17 14:25:54 CET 2004

No 100W tedy neni na moc rozumny dosah pro analog TV, na to, co oproti radiu
stoji technika studia, tak bych do toho moc nesel. Pro zabavu by to mozna za
to stalo, ale radio je o dost lepsi a za minimum nakladu;-) Ale k veci,
zkousel jsem zbastlit modulator UHF a zesilovasl jsem to tusim TSA1105, nebo
tak nejak, jsou to hybridni zesilovace od HP, ale moc jsem neuspel, nednak
to melo dost tendenci kmitat na to na f>10GHz!!!, coz se docela blbe
zjistovalo, ale konecny vysledek byl 250mW a z toho i nic moc vyplivajici
dosah;-(

            Michal