Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:09:52 CET 2004

On Mon, 3 Sep 2001, Vorel Martin - Decin wrote:

> Jaka distribuce je nejvhodnejsi pro pouziti jako routru mezi bezdrat. kartou
> a klasickou sitovkou (Ne2000,3c5x9).

Asi je to jedno, na to potrebujete aby zarizeni umel kernel a ten byva
spolecny.

> Je na linuxu mozno routovat ipx protokol ?

Ano - je potreba IPX podpora v kernelu (obvykle distribuce maji) a ipx
routovaci demon - ja na RH pouzivam tenz baliku ipxripd-0.7-2

> Martin

Mimochodem, tenhle typ dotazu uz asi neni moc vhodny pro tuhle konferenci.