Prepis videa do PC a nasledne editovanie (strih)

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:09:51 CET 2004

> zkus optoclen, teda asi dva jeden pro vystup druhej pro vstup

To neni takova legrace jak by se zdalo na prvni pohled, komunikace je
obousmerna po jednom drate. Mame takovy vyrobek, ktery komunikaci rozdeluje
na 2 smery (pro vzdalene pripojeni kalvesnice), pokud bude zajem, mohl bych
Vam poslat tuto cast schema.

Ale jeste bude treba vyresit napajeni. Aby to odolalo paralyzeru, to bude
velky problem.

Na vchodovy system je urcite lepsi neco bezkontaktniho.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Nav?tivte pros?m na?e str?nky http://www.papouch.com