Strojek do nastennych hodin DCF77?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik
Středa Březen 17 12:09:50 CET 2004

On Tue, Sep 04, 2001 at 07:04:30AM +0200, Martin.Landa@pvt.cz wrote:
> Jak se vubec realizuje prerizeni rucickovych (mechanickych) hodin pomoci
> DCF77? U digitalek je mi to jasne, ale tady se pomoci nejakeho serva
> posouvaji rucicky???
Systemy se asi lisi.
Jedny uz domam mam. Ten strojek vi kolik ty rucicky ukazujou, tedy kdyz se tam
strci baterka tak se rucicky chvili toci nez to pozna (nejake cidlo).
Pak cekaji na signal a kdyz maji kompletni informaci tak se natoci na spravny cas
a jedou :-).

Bohuzel jsou nejake nakopnute, protoze alkalickou tuzkovku vybily za ani ne 1/2 roku.
Chtel jsem zmerit kolik zerou, ale mam doma jenom obyc digit. multimetr.
Pripojil jsem baterku pres ampermetr na kondik celkem 9mF, ale je to zrejme malo,
skacou mi tam cisla 100 - 220uA. Zkusim s tim jit k osciloskopu.
Jsou jeste asi 14dni v zaruce :-). No, nevim jestli mi takovou zavadu uznaji.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik@i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511