Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:09:50 CET 2004

| Odes?latel: Vorel Martin - Decin <Martin.Vorel@alusuisse.com>
| Jaka distribuce je nejvhodnejsi pro pouziti jako routru mezi bezdrat.
kartou
| a klasickou sitovkou (Ne2000,3c5x9).
| Je na linuxu mozno routovat ipx protokol ?
| Ted se mi dostalo do ruky cd se SuSe Linuxem 7.2 CZ . Muzu ho pro toto
| pouzit ? Nebudou problemy s ovladaci ?

Tohle je uplne presne to co potrebujete, navic je to temer klikaci (no tak
dobre, pres klavesnici no...)

www.FREESCO.org

Zdrav?

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04