Prepis videa do PC a nasledne editovanie (strih)

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:09:50 CET 2004

Je to normalni. Obcas si DVD pujcuji a opravdu je celkem bezne, ze je
velka cast plochy obrazovky nevyuzita. Nektere programy dovoluji
prenastavit rozmer (oriznutim okraju). Vyjimecne jsou v baleni dve DVD
s ruznym rozmerem obrazu, ale to jen u filmu, ktere byly dodavany v
obou verzich.

Ales Prochaska