Prepis videa do PC a nasledne editovanie (strih)

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:09:50 CET 2004

> Pokud k tomu date i vsechny mozne interface co se ve studiich pouzivaji,
> tak se nedivim.

> a co takhle MPEG-2 cipy za pusu od firem ZORAN, CUBE...?

A oni snad 'herni' karty (nebo low-end karty do 10tis. na upravu
videa) maji tyto chipy? Chipy jsou sice za hubicku, ale za hubicku
karta asi nebude :)

> tak to chodilo driv, dneska jsou karty i s dekoderem zvuku (staci se
> podivat na DVB karty)

Ano ale napr. specializovana karta na MPEG2 stoji vcetne 'prumerne'
DVD mechaniky asi 9tis....

> VideoCD se dela na specialnich softech (a HW) ktere optimalizuji datovy tok
> a enkodovani filmu muze probihat i nekolik tydnu. Schvalne se podivejte na
> Beana co je na VCD, kdysi se to tady taky prodavalo, ten se enkodoval
> mesic.

Ano to mate pravdu... problem je v tom ze normalni softy co jsou k
dispozici jsou sice rychle, ale kvalita je nic moc. Jednoho casu jsem
shanel a testoval ruzne MPEG1 softy, ale vetsina mela fakt mizerny
obraz. Vubec by mi nevadilo kdyby se to enkodovalo treba mesic, ale
takovy soft na PC nesezenete.