Vyroba DPS jinak - plotter + rysovaci jehla

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:09:49 CET 2004

| Odes?latel: jirka7a <jirka7a@seznam.cz>
| Dobry den, nez zacnu elaborovat sam, tak bych se chtel zeptat jestli
| nekdo nema zkusenosti s nasledujicim popisem vyroby DPS doma.
| 1. DPS natrena tenkou vrstvou laku ci barvy,
| 2. DPS vlozena do plotteru, kde misto pisatka je jehla,
| 3. na DPS jsou vyryty mista k odleptani,
| 4. DPS je strcena do leptaci lazne.
|
| Timto zpusobem bych chtel eliminovat ruznou sirku cary pri kresleni
| za pomoci nejake fixy a zaroven udelat husci tistak.
|
| Nezkousel to nekdo ? Neposkakovala ta jehla na plotteru ?

Spis se zapichne...

No ja jsem sehnal centrofixku tlustou 0,5mm, vyndal sem hrot a prepulil
napln, no a to cele jsem dal do pouzdra od originalniho pisatka. Tluste
cary vam slusny navrhovy system (aspon eagle free 3.??) udela tak, ze
zadate tloustku pisatka (v tomhle pripade se mi osvedcilo 0.7-1mm) a on
proste a jednoduse tlustsi cary udela tak, ze je poklada tesne vedle sebe
bez mezery.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04