LCD monitor

Michal Krestan krestan

From: Martin.Landa@pvt.cz <Martin.Landa@pvt.cz>
To: hw-news@list.gin.cz <hw-news@list.gin.cz>
Date: 5. z??? 2001 10:50
Subject: RE: LCD monitor

>Ja mam takovy nazor, ze LCD se v dnesni dobe pro nekancelarske pouziti asi
>nevyplati. Je drahy (za jeho cenu by byla slusna 19"ka) vetsinou umi
poradne
>jen jedno rozliseni. Hry si samy prepinaji jiny graficky mod a to by mu
>jiste nesvetsilo. Setrvacnost kurzoru jsem ani nijak nepostrehnul. Radeji
>bych ty penize investoval do nejakeho znackoveho trinitronu alespon 17".
ja bych jen pridal takovy maly postreh z me posledni dovolene. V Singapuru
je situace takova, ze vetsina prodejcu vypocetni techniky se dle meho nazoro
snazi vytlacit obycejne monitory a vsude se snazi protlacit LCD. Tomu tam
vsak take odpovida cena, ktera je o proti nam tak o 30-40% nizsi. Sam jsem
testoval Samsung 17" a vysledky mi prisli temer excelenti i pri ruznych
rozlisenich.

                Michal