LCD monitor

Jiří Drábek drabek
Středa Březen 17 12:09:47 CET 2004

Zdravim
Mel jsem doma chvili V7 15" TFT 1024x768,400:1 (prepokladam,ze mluvime o stejne veci tedy TFT) a musim rici bylo to opravdu pekne (az na tu cenu).Rozmerove je to temer jako 17"monitor ,jina rozliseni nez maximalni jsou nepatrne horsi, rychlostne to je take dost dobre. Muj syn na tom gamesil Quake3 a konstatoval,ze TFT je malinko pomalejsi (jeho pozadavky na video jsou ovsem extremni) ja nic nepozoroval.Pokud je mi znamo jsou u techto monitoru "povoleny" nejake chybne body (tusim,ze 3) ,ktere jsou vice nebo mene rusive, na to je myslim potreba soustredit pozornost pri koupi!

Hodne zabavy s novym monitorem
preje Jirka