16F84A a MM5450BN

Karla Dvořáková karla.dvorakova
Středa Březen 17 12:09:46 CET 2004

Zdravim,
    tak jsem to zkusila, presne podle Vaseho doporuceni a funguje to uplne
tak jak melo :)))   Jeste trosku doplnit a digitalni hodiny jsou na svete :)
    Mimochodem, je lepsi pouzit RTC a jednoduchy program pro komunikaci s
nim, zobrazovacem a okolnim svetem, nobo to ma pocitat procesor s vyuzitim
preruseni ?

Karla Dvorakova

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, September 05, 2001 4:32 PM
Subject: RE: 16F84A a MM5450BN

Zhasinaji, ale jen na kratouckou dobu a neni to videt.
Fakt jsem to prolitl jen zbezne, mozna by to po zhasnuti
chtelo jeste taky "call cekej  ;zpozdeni", aby to
zhasnuti bylo videt. Dalsi chybky jsem nehledal.
A pri prekladu pozor, aby byl zapnut desitkovy radix,
kdyz tam je "NASTAV2 movlw 200", coz je asi mysleno desitkove,
tedy treba napsat:

list p=16F84, r=DEC
#include p16f84.inc

cimz bude defaultni radix desitkovy a inc soubor
umozni pouzivat jmena registru a bitu misto cisel (definice).
Je to psane pro MPASM ze ?

--
Jiri Bezstarosti