No subject

owner-hw-news@list.gin.cz owner-hw-news
Středa Březen 17 12:09:46 CET 2004

Ten ne??astn?k z pop3-2.worldonline.es za to asi ani nem??e.Prost? si
zaviroval PC a vir za?al s?m rozes?lat na adresy z outlooku apod.
V p??loze byla zn?m? ?pan?lsk? varianta  I-Worm/Hybris.Plugin. Sou?asn?
antivirov? programy jej bez probl?mu zachyt?.

Mo?n? by bylo dobr? zak?zat pos?lat do konference maily s p??lohou. Tato to
nem? nastaven? a mohlo by to zp?sobit probl?my. Co kdy? n?kdo po?le t?eba
p?timegov? soubor....

M.Fenyk