Vyroba DPS jinak - plotter + rysovaci jehla

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 12:09:45 CET 2004

Obdivuju a tise zavidim zvladnuti technologickych problemu. Nekdy pred 10 lety jsem kreslil tistaky cervenou kreslici kapalinou na Colorgrafu (jeste ho mam schovany). Pri navazovani a obtahovani car se puvodni cara seskrabavala a ucpavala pero. Stalo to za h.... . Potom jsem si udelal pripravek se zarovkou a 0,3 mm dirou misto pera. Kreslil jsem na film a pak jsem to vyvolal. Film jsem mel samolepkama prilepenej na papir a taky jsem po hodine kresleni prisel a film byl spadlej pod plotrem. To stalo za jeste vetsi. Potom jsem si chodil kreslit tistaky na laserovce a ted mam folie do inkoustovky a je pohoda.
                                                                                        Andel

  Vazeni
  Svoje problemy s vyrobou DPS jsem "vyresil" pred dvema lety vyrobou amaterskeko plotru.Maluji trubickovym perem naplnenym pozit.svetlocitlivou emulsi (nic lepsiho jsem bohuzel nepoznal) .Lze malovat nejslabsi caru
  perem 0,5 mm (mozna s jinou barvou pujde jeste slabsi).Plotter ma asi 30 kroku/mm, je ovladan z LPT (obsahuje pouze spinace) ,kolega mi napsal v TP5 programek, ktery z HPGL formatu vytvoreneho v EAGLE 2.6 plotter ovlada.Tvorba doustranneho spoje je "trochu" problem musi se provrtat nejake referencni body.

  Jirka

  drabek.jiri@seznam.cz