Prepis videa do PC a nasledne editovanie (strih)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:09:45 CET 2004

| Odes?latel: Michal Grunt <michal.grunt@iol.cz>
|
| A oni snad 'herni' karty (nebo low-end karty do 10tis. na upravu
| videa) maji tyto chipy? Chipy jsou sice za hubicku, ale za hubicku
| karta asi nebude :)

No, kdyz si tam nekdo da dan z luxusu, tak to muze stat i 2 miliony pri
nakladech 3000...

| Ano to mate pravdu... problem je v tom ze normalni softy co jsou k
| dispozici jsou sice rychle, ale kvalita je nic moc. Jednoho casu jsem
| shanel a testoval ruzne MPEG1 softy, ale vetsina mela fakt mizerny
| obraz. Vubec by mi nevadilo kdyby se to enkodovalo treba mesic, ale
| takovy soft na PC nesezenete.

Ne, delal to cluster pocitacu non-intel architektury (mam pocit ze na
sunech), na dnesnim PC byste to neudelal ani za rok. Holt intel je sice
modularni platforma, ale pomala.

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04