Problem s diskami pod Win

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 12:09:44 CET 2004

> Co takhle vyjmenovat seznam pripon, ktere lze pripojit (*.asm, *.pas)  a
> jine by server mazal (*.exe, *.scr,    *.c    :-)))    ).

To je podle me hovadina, ale co byste rekli dohodnout se treba na takovem
ZIPu, snad zadny klient automaticky neotevre skript, ktery je v archivu.
Ke kazde priloze dostatecny komentar a pak nebezpeci hrozi jen takovym
hlupcum, kterych, verim, v teto konferenci tolik nebude.
Jakub
PS: Ted me napadlo, ze se to vlastne docela slucuje - to aut mazani - s tim
vyberem bezpecne konzervujiciho archivu, jen aby nekoho nenapadlo dat do
seznamu i *.zip
PSII: A zvenku? Verim, ze mail s virem v 90 procentech pripadu poznam. 1) Od
cecha mi prijde mail v anglictine, nebo spanelsky... 2) Text ma jaksi
bulvarni charakter, nebo nabizi "free porn" a takove veci. Aniz bych vedel o
nebezpeci viru, nemam potrebu otevirat. 3) Dve pripony za sebou - trik pro
oblbnuti uplnych dementu ( xxxxx.jpg.scr a predpokladaji, ze ten obrazek
budu chtit videt ... cha)
Vseobecne, oteviram jen to, co je predem ohlaseno, nebo dobre doprovazeno
textem.