klasicky zdroj

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:09:43 CET 2004

Do vystupu se to nedostava, alespon jsem to tam nevidel, ale pocit z toho zrovna dobry nemam, zvast kdyz se ty spicky prenaseji skrz trafo na primar a ven. Mam na primaru zapojeny jednoduchy obvod na uhlove rizeni s triakem, ktery mi to postupne probudi, abych nevyhodil pojistky.. Mam strach o ten triak :-))

Nicmene vsem dekuji za dobre napady i za nabidky pomoci s tim spinanym zdrojem. Az to rozchodim, poslu report a neco vam zahraju :-)

Jiri N.