RC auto

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:09:43 CET 2004

Dobr? den,

dostal jsem RC auto bez vysilacky, stare snad jako metuzalem. Je to asi
45cm dlouha buggina japonske firmy NIKKO toys, je tam n?lepka Semi-Dela-Con
RDC-7700 (27MHz kanal 3). Neni to orezavatko, protoze ovladani motoru a
serva rizeni je proporcionalni, ma 3x2-stupnovou prevodovku a je pekne
omlacene nebot se s nim da zavodit s normalnim autem.

Vevnitr je mimo prijimace a mnozstvi tranzistoru taky 18-vyvodovy svab
bohuzel s obrousenym oznacenim co ridi servo rizeni, motor, otvirani dveri
a svetla (kazde zvlast). Umi toho docela dost, ale predpokladam, ze
jednocip to neni.

Jestli nekdo neco takoveho mate, dost by mi pomohlo, kdybyste se mrkli na
ten svab, pripadne do vysilace na "protikus" jake ma oznaceni (pokud taky
neni obrousene), abych to mohl nejak zprovoznit. Sice je mozne udelat cele
ovladani znova, ale to si nechavam az jako posledni moznost.

Dekuji (i za deticky)

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04